• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання


За останні роки розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації найбільше відбилася в концепції дистанційної освіти (ДО), яка, завдяки такому глобальному явищу, як Інтернет, охоплює широкі шари суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку. Особливого значення така модернізація системи освіти набуває в Україні.


Згідно з деякими дослідженнями, в Україні близько 30% навчальних закладів заявили про те, що вже мають або планують організувати навчання в режимі ДО. Однак найчастіше за цим стоїть звичайна заочна форма навчання. Чим же відрізняється дистанційна освіта від інших видів отримання знань і професії? Насамперед, ДО - це відкрита система навчання, що передбачає активне спілкування між викладачем і студентом за допомогою сучасних технологій та мультимедіа. Така форма навчання дає свободу вибору місця, часу та темпу навчання.

Система ДО має ряд переваг і значно розширює коло потенційних студентів. Одержати освіту дистанційно має можливість молодь, яка не може поєднувати навчання з роботою або проживає у віддаленій від обласних центрів місцевості; військовослужбовці; домогосподарки; керівники; бізнесмени або студенти, що бажають паралельно одержати освіту. Дистанційна форма навчання підходить майже всім, тому що дає можливість гармонійно поєднувати навчання та повсякденне життя.

Варто відзначити, що ДО - доступна можливість одержати освіту за кордоном з мінімальними фінансовими витратами при великому виборі спеціальностей, оскільки більшість ВНЗ Європи та США ввели таку зручну для студентів форму освіти набагато раніше, ніж Україна.

Сучасна освіта вимагає безупинно розширювати своє сприйняття комплексності світу та формування інформаційного суспільства. Для того, щоб знання отримали конкретний зв'язок з діями, необхідно постійно "навчати себе", поповнюючи й розширюючи свою освіту. Саме цю мету й ставить перед собою дистанційна освіта.

Дистанційне навчання - новий засіб реалізації процесу навчання, в основу якого покладено використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між викладачем і учнем.

Заклади дистанційної освіти


Система дистанційного навчання "Доступна освіта"
Сайт дистанційного навчання ХНЕУ для школярів
Український інститут інформаційних технологій в освіті
Національний Технічний Університет України "КПІ"
Интернет-Университет Информационных Технологий
University of the People

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
(Наказ Міністерства освіти і науки України № 466 від 25.04.2013, зареєстрований в Міністерстві юстиції України за №703/23235)

Система дистанційного навчання "Доступна освіта"
Дистанційна освіта ХАНО
Дистанційні курси НТУ "ХПІ"
Лабораторія Віртуального Дистанційного навчання ХТУРЕ
Дистанційні курси НТУ "ХПІ"

Навчальні ресурси в інтернеті

Фізика в анімаціях

Математика для школи

Математичні онлайн сервіси

Хімічний портал

Виртуальна хімічна школа

Сайт з хімії

Український біологічний сайт

Карти Google

Google Планета Земля

Острів знань

Вікіпідручник

Вікісловник

Math.ru (Математика.ру)

Сhemistry.ru(Хімія.ру)

Biology.ru(Біологія.ру)

Український Лікнеn

Країни світу

7 чудес України

7 чудес світу

Українська мова(Нова Мова)

Мала академія наук учнівської молоді

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді

Всеукраїнський Центр олімпіад школярів в Інтернеті

Український біологічний сайт

Бібліотека української літератури

План заходів щодо впровадження елементів дистанційного навчання

1. Проходження курсів учителями школи з метою підвищення рівня володіння комп’ютерною технікою та технологіями. Щорічно

2. Проведення бесід з учнями та батьками щодо законодавства України про дистанційне навчання. Постійно

3. Вивчення можливостей школи щодо впровадження та здійснення елементів дистанційного навчання. Підготовка учнів школи до участі в Інтернет-вікторинах Постійно

4. Надання методичної допомоги учителям школи з питань впровадження елементів дистанційного навчання. Постійно

5. Комплектування бібліотеки школи навчальною, довідковою, науково-популярною літературою, що забезпечує дистанційне навчання. Постійно

6 Створення та поповнення навчально-методичної бази з дистанційного навчання. Постійно

7. Розміщення на шкільному сайті корисних посилань на освітні ресурси мережі Інтернет (електронні бібліотеки, предметні сайти та освітні портали).
Постійно

Кiлькiсть переглядiв: 1288