Щодо умов прийому до ВНЗ.

До уваги абітурієнтів!

У зв’язку із запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників, мають місце окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з іншими розбіжностями в реєстраційних даних. У такому разі з 15 липня 2017 року вступник може подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії вищого навчального закладу буде перевірена неможливість створення електронного кабінету вступника. За результатами робочого дня приймальна комісія вищого навчального закладу надсилає до ДП «Інфоресурс» (ez@inforesurs.gov.ua4) таблицю у форматі MS Excel із зазначенням в окремих колонках: коду вищого навчального закладу в ЄДЕБО, прізвища, ім’я, по батькові вступника, серії та номеру атестату про повну загальну середню освіту, номеру сертифікату, контактного номеру телефону вступника (зразок таблиці додається).

Заява в паперовій формі подається вступником особисто до приймальної комісії вищого навчального закладу. Факт подання кожної заяви в паперовому вигляді реєструється уповноваженою особою приймальної комісії в ЄДЕБО в день прийняття заяви.

Про це йдеться у листі МОН України від 14.07.2017 № 1/9-395.

Кiлькiсть переглядiв: 139