Основні завдання роботи з обдарованою молоддю:
- забезпечення оптимальних умов для реалізації особистості школяра;
- створення науково-методичного, психологічного і медичного супроводу обдарованих учнів;
- постійний пошук ефективних методів, прийомів, форм роботи з учнями, які мають високий рівень мотивації;
-формування інтелектуальної еліти в школі;
- розвиток творчих здібностей учнів;
-досягнення відповідності статусу школи реальному рівню інтелектуального розвитку учня;
-стимулювання та мотивація самореалізації учнів;
- стимулювання педагогів для роботи з обдарованими учнями (система заохочень);
- вивчення досвіду роботи з обдарованими учнями в районі, місті, країні;
- залучення до співпраці викладачів вищих навчальних закладів, батьків.
Основні напрямки діяльності:
створення інформаційного банку даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності;систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості;проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;створення авторських програм та методичних розробок, спрямованих на виявлення та розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку;організація постійно діючого консультативного пункту для вчителів початкових класів із залученням науковців, лікарів, психологів, методистів управління освіти;залучення до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель";створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми;організація і проведення шкільних, районних олімпіад із базових дисциплін;формування груп для індивідуального сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі (3-4 кл.) з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини;підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми;організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях;забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах;здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей;розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними;розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних, районних методичних об'єднань учителів, педагогічних рад, нарадах при директорах.