Як і про що говорити з учнями на уроках 24 лютого

З наближенням 24 лютого, річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну, і дорослі, і діти можуть відчувати повторне переживання травматичного досвіду.

Ці відчуття ще називають “синдром річниці” або ж “ефект річниці”. Звісно, не всі його відчуватимуть, але будуть ті, хто знову на всіх рівнях програватиме в пам’яті події, що відбувалися рік тому.

Деякі діти особливо чутливо сприймають тему війни, а тому вчителям варто знати, як спілкуватися з учнями на уроках у цей день, аби не травмувати їх, але згадати про важливе. Та перед тим, як порушувати тему річниці повномасштабної війни, самі дорослі мають бути стійкими та збалансованими. Адже діти чутливі до наших емоцій, жестів та поведінки навіть більше, ніж до слів, які ми промовляємо.

У статті “Нової української школи” сімейна й дитяча психологиняСвітлана Ройз радить:

  • з чого розпочати спілкування на уроках 24 лютого;
  • які слова підібрати про річницю повномасштабного вторгнення;
  • які активності запропонувати учням;
  • які техніки заспокоєння та зменшення стресу використовувати;
  • чим завершити розмову з учнями, щоб надихнути їх

Гіперпосилання на статтю

Кiлькiсть переглядiв: 38